Welkom!!

Dit is onze reis-site!

in wording...

Hier kan je op de hoogte blijven van alle avonturen en ervaringen. We zullenhierregelmatig nieuwe verhalen en foto's droppen, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn en waarwe zijngeweest! Meer informatie overons enonze reis vind je in het profiel.

Alsje automatisch een mail wilontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat, moet jeje e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laatmaar zo nu en dan eenberichtje achter!

Groetjes,

Yasmin en Stefanie

Reacties

Reacties

Paapa

Ik vind em mooi!

Maai

Jouw site geeft me zin in lekker eten! Het ziet er prachtig uit en ik hoop dat jullie geweldig veel gaan posten zodat ik helemaal kan meegenieten aan de andere kant van de wereld (of niet helemaal zoooo ver). Stefania, je fotos zien er prachtig uit! Wat een schattige doeferd in Afrika!
Geniet en maak er een waanzinnig avontuur van!
De dikste zoenen, om je 's avonds warm te houden van maai!

Marieke

Haha, ik vind het helemaal geweldig! Al die grietjes met hun mooie sites, we ontpoppen onszelf nog tot ware informaticussen!
Meisjes, ik hoop dat jullie veeeel overschattige zwarte baby's op de wereld mogen zetten in de Congo en ik ben er van overtuigd dat de afrikaantjes zullen vallen voor jullie charmes! Ben al benieuwd naar spannende vroedkundige verhalen ;)
PS: Stefke, dat feestje komt er nog hoor :)!!

Tom

Deze site en jullie project is een prachtig initiatief! Langs deze weg blijf ik op de hoogte van de memorabele tijd die jullie beiden in Congo zullen beleven...en zo kan ik Yasmin ook wat in het oog houden ;-). Ik ben er zeker van dat jullie daar super werk gaan verrichten!

Ps: Yasmin, er komt ook zeker nog een knallend feestje zenne!!!

Xxx

Virgie

Dan ben je toch een beetje dichterbij (snif).
Zoentjes xxxxx

charlotte

lieve meiden,
wat een mooie frisse en vernieuwende site!
ik ben mega trots (en stiekem toch ook een beetje jaloers) op het wondere avontuur dat jullie durven aangaan!
geniet van elk moment en leef!
vergeet 's avonds voor je onder je muskietennet je bed inkruipt de heerlijke afrikaanse geur niet op te sneuven, ik garandeer het je : mooie dromen verzekerd
allerdikste knuffel en nu al een gemis-traan
Charlotte

stefanie vm

heyhey!

't is echt knap wat jullie daar gaan doen en ik hoop dat het een super-ervaring zal worden, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan! Maak veel mooie foto's zodat wij hier aan het thuisfront kunnen meegenieten van jullie Congo-avontuur.

ik ga deze reis-site zeker in het oog houden :o)

groetjes en zoen,

Stefanie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!