Hulp!

Een klein vraagje:

Naar het schijnt is er in het ziekenhuis waar wij naartoe gaan niet al te veel materiaal.

Daarom nemen wij onze voorzorgen en zijn wij vanalles en nog wat aan het verzamelen en aan het zoeken. Dat gaat van handschoenen en ontsmettingsmiddelen tot cochers, scharen of zelfs een doptone-machientje...

Heb jij stiekem nog iets liggen wat wij mogen meenemen? Laat ons maar iets weten!

E-mailen mag altijd...

Groet,

Yasmin en Stefanie

Andre en Hilde

Veel succes in Congo!
Hakuna matata!

papa Stefanie

Ze zijn vertrokken - Stefanie en Yasmin: vandaag, zondag, om 11u43 of met bijna twee uur vertraging.
Benieuwd wanneer ze dit zelf voor het eerst zullen kunnen lezen en hun eerste verhaal vanuit Congo posten. Als GSM-gebruik ginder goedkoop is naar onze maatstaven en ze krijgen de installatie voor elkaar dan zou dat snel kunnen gaan ...

Meisjes, veel succes op jullie missie!

Marc

mama yasmin

Yasmin en Stefanie,

Het avontuur is begonnen! Hopelijk zal het een groot succes worden. We kijken vol verwachting uit naar alle spannende verhalen en foto`s.

Veel liefs,

Sylvia

papa Stefanie

De SN 359 Flight Status weet het nog niet maar ik wel:
Flight SN 359 is geland in Kinshasa:
Stefanie smst net (om 00:17): "We zijn goed aangekomen in de procure in Kinshasa. Tis hier echt super vochtig warm, zwoel ... We gaan al is proberen internetten. Doe iedereen veel groetjes thuis! Knuffels"